7 mars 2011

Godmorgon!

Hur har er helg varit? min har varit super! i fredags var jag och therese på bio, sen åkte jag hem och träffade mamma och sov där. på lördagen tog jag mitt pick och pack och åkte upp till umeå för att hälsa på mattis! bilresan tog 3 och en halv timme och jag såg tre renar.

väl i umeå gick vi på mcdonalds och käkade middag, sen handlade vi på ica maxi till vår myskväll framför melodifestivalen. jag köpte även ett asfint fleeceställ som jag visar sen i eftermiddag, älskar det.

igår,söndag gick vi på stan och kikade lite, åt på nått ställe där det var.. ja, dåligt rent utsagt.. men men..

sen vid 4 åkte jag hemåt igen för att pussa och krama min älskling. eftersom jag längtade så mycket tog det bara 3 timmar hem, hehe.. sen låg vi bara i soffan och kramades och skrattade till solsidan.

Idag jobbar jag 6.10-14.40 på dagis. jag har rast just nu och sen ska jag gå ner och laga maten, korvstroganoff och ris blir det idag. och sen när jag kommer hem ska jag ge mig på att göra egna köttbullar, får se hur det går...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0