16 mars 2011

Godmorgon!

hur har ni det? jag har det bra. solen skiner ju!

idag ska jag ägna mig åt att söka jobb! både här i hammerdal och i strömsund. nu är jag banne mig less på att inte ha något att göra på dagarna. visst, jag jobbar ju några dagar på dagis rätt ofta, men det är ju inget som jag vet innan, jag vill ha ett jobba dit jag får gå varje dag och känna mig säker på att ha råd till hyra och mat.

så jag ska fräscha till mig lite sen sätter jag igång, önska mig lycka till!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till!! Puss!

2011-03-16 @ 19:23:58
Postat av: Jennie

Hej nu prövar jag att skicka en kommentar igen, det fungerade inte igår :/ Iaf så visste jag inte att du hade en blogg, den måste följas:)

2011-03-17 @ 07:52:39
URL: http://www.jennies-dag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0