11 mars 2011

Godmorgon alla fina!

Som vanligt är jag upp astidigt... jag har legat i soffan och kollat på ett big brother avsnitt. även fast jag inte hade tänkt följa det så blir jag mer och mer fast, det är ju faktiskt riktigt kul att kolla på!

kl 9 börjar jag jobba på ica idag, var väldigt längesen jag jobbade där nu så vi får se om jag kommer ihåg alla PLUkoder... banan-4011,lök-4666,blomkål-4569. . . . hoppas att kunderna inte handlar några andra grönsaker idag, hehe.

jag sitter för övrigt och käkar frukost nu, gjorde egen kräm häromkvällen, supergod!

ikväll är det halv8hosminmammaochpappa som gäller, jag och fredrik ska dit direkt efter vi slutat jobba och hjälpa till lite.

Ha en bra dag och en bra helg om vi inte hörs något mer innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0