1 mars 2011

första mars, gud vad tiden går fort! och apropå det så har jag och fredrik varit tillsammans i 7 månader idag! puss

anledningen till att jag är uppe såhär tidigt är att fredrik har åkt på jobbet, och när han har klivit upp är det OMÖJLIGT att somna om. så jag försökte inte ens utan la mig i soffan på en gång och kikar på lite family guy, ovanligt va, hehe


på lördag ska jag åka upp till Umeå för att mysa med Mathilda, och jag längtar som bara den!

nä, lite frukost på det här så.. börjar förresten jobba kl 1. bara så ni vet.

Ha en bra dag!

just det! jag berättade ju att jag hade varit ute och gått igår, jag och fredrik åkte slingan och mätte med bilen. en mil och fyrahundra meter! inte konstigt att mina fötter ramlade av..

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0