25 februari 2011

och min lön är nästan slut.. vad kul det är att betala hyra för två lägenheter, men nu var det äntligen sista månaden för den i stan!

har tillbringat, vad som känns som hela dagen, i strömsund, lämnade in fredriks bil på service, och jag känner ingen i ström, och har blivit less på dollar store, så jag tog kommando över tv:n som de hade på folkes bil, och kollade på tv i två och en halv timme, kul! eller nä...


men nu är jag hemma iallafall, och mår bra, vet inte vad det var som gjorde att jag mådde som jag gjorde, men det är borta och nu laddar vi inför middag hos maria! längtar <3


nu ska jag ta itu med tvättberget som behöver vikas, kul..

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0